Poți să îți rezervi numele din concurs începând cu 3 noiembrie. Vei fi înrolat în Sale Wars în perioada 7 noiembrie 2022 - 9 ianuarie 2023, timp în care poți să îți amplifici superputerile și să caștigi unul dintre premiile puse în joc.
Pentru că lupta trebuie să fie de la egal la egal am creat trei grupe de războinici, fiecare lupându-se cu conversiile pe fronturi diferite:
Newcomers: începi să prinzi gustul comisioanelor din afiliere, dacă ai realizat între 10 și 100 de conversii aprobate în perioada 1 ianuarie 2022 – 31 octombrie 2022.
Influencers: ești remarcat în mod constant dacă ai realizat între 101 și 1000 de conversii aprobate în perioada 1 ianuarie 2022 – 31 octombrie 2022.
Legends: dacă ai realizat peste 1000 de conversii aprobate în perioada 1 ianuarie 2022 – 31 octombrie 2022 ești printre luptătorii din categoria grea care folosesc întregul arsenal de marketing pentru a obține vânzări dintr-un alt Univers.
SUPERPUTERE: Îți dublezi punctele după înscrierea în Sale Wars când îți alegi unul dintre personajele disponibile în joc. Dacă promovezi orice produs sau Advertiser din categoriile respective de Advertiseri, vei acumula 2 puncte pentru fiecare conversie eligibilă.
POWER ADVERTISERI: Pe langă punctele dublate de superputere îți poți multiplica punctajul dacă promovezi Power Advertiseri. Vezi Advertiserii care îți pot aduce între x2 – x10 puncte pe conversie la pagina 2 din Overview!
Dar asta nu este tot!
BOOST: Boosturile sunt provocări oferite de catre Advertiseri sau de catre Profitshare pe care afiliații le pot indeplini în pentru a castiga puncte suplimentare în concurs.
MISSION: Ca și boosturile, misiunile sunt provocări oferite de catre Advertiseri sau de catre Profitshare care pot avea insa un singur castigator (afiliatul care indeplineste cel mai bine provocarea respectiva).
Ambele se intind pe o perioadă determinată de timp (minim o săptămână) iar orice afiliat inscris in concurs poate participa.
Se consideră eligibilă și îți aduce 1 punct în clasament fiecare hyper-conversie aprobată aferentă unei vânzări sau lead în valoare de cel puțin 15 lei.